.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيام نماينده ولي فقيه واستاندارمازندران بمناسبت آغاز مسابقات جام جهاني کشتي
بلا ترديد كشتي به دليل قابليت روح پهلوان منشي پيشتاز تحقق فرهنگ جوانمردي و نوع دوستي و تحكيم بناي صلح دوستي در كره زمين است.مردم شريف ، ورزشكاران ،‌ورزش دوستان و ميهمانان عزيز استان مازندران شايسته مي دانم تا به مناسبت انتخاب و برگزاري مسابقات جام جهاني كشتي آزاد 2006 در ساري به رسم ميزباني ضمن خير مقدم ....

بلا ترديد كشتي به دليل قابليت روح پهلوان منشي پيشتاز تحقق فرهنگ جوانمردي و نوع دوستي و تحكيم بناي صلح دوستي در كره زمين است.
مردم شريف ، ورزشكاران ،‌ورزش دوستان و ميهمانان عزيز استان مازندران
شايسته مي دانم تا به مناسبت انتخاب و برگزاري مسابقات جام جهاني كشتي آزاد 2006 در ساري به رسم ميزباني ضمن خير مقدم به همه ميهمانان داخلي و خارجي بويژه فدارسيون جهاني كشتي (فيلا) ياد آور شوم كه قبل از هر چيز انگيزه و آغاز اينگونه مسابقات بين المللي تبليغ ، تحقق فرهنگ زيبا و دلنشين صلح و د.وستي ترويج زندگي مسالمت آميز نژاد و مليتها در جهان واحد و بدون سلاح است . اين پيام در دستور ابلاغ تمام پيامبران الهي به ويژه پيامبر گرامي اسلام و ائمه معصومين قرار داشته و يكي از آرمان هاي بلند امام خميني (ره) ، مقام معظم رهبري و جمهوري اسلامي ايران است. بلا ترديد كشتي به دليل قابليت روح پهلوان منشي پيشتاز تحقق فرهنگ جوانمردي و نوع دوستي و تحكيم بناي صلح دوستي در كره زمين است مازندران به عنوان مهد كشتي ايران ،‌كه خود زادگاه جهاني كشتي و مفتخر به جهان پهلوانان و قهرمانان بزرگي از گذشته تا كنون مي باشد براي اولين بار به افتخار ميزباني معتبرترين مسابقات كشتي آزاد نائل شده كه از اين بابت خدا را شاكر و سپاسگذار است در خاتمه لازم مي دانم تا از زحمات شبانه روزي و خستگي ناپذير همه دست اندر كاران نهايت امتنان به عمل آورده و استمرار توفيقات همه را از خداوند بزرگ مسئلت نمايم .

پيام مهندس شفقت استاندار مازندران

با نام و ياد خدواند متعال و درود به ارواح  مطهر شهدا و روح بلند و ملكوتي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) و سلام و عرض ادب به پيشگاه آقا امام زمان (عج) و مقام معظم رهبري و نيز عرض خير مقدم به ميهمانان ارجمند ورزشكاران ، داوران ،‌ مربيان و سرپرستان تيمهاي خارجي و داخلي و مسئولان و دست اندكاران فدراسيون جهاني كشتي و مردم ورزش دوست ايران اسلامي بالاخص استان لاله خيز مازندران .


كشور و استان ما مفتخر است در بيست و هفتمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي كه با نثار خون پاك و مطهر شهيدان به بار نشسته و تقارن آن باماه پيروزي خون بر شمشير (محرم ) ميزبان مسابقات جام جهاني كشتي آزاد باشد .


اين خطه سر سبز همواره خاستگاه مردمي با فضيلت در عرصه انديشه ، علم و مهد پهلوانان و قهرماناني پر توان در ميدان رقابتهاي جهاني و المپيك بوده است .


توصيه اينجانب به ورزشكاران جوان شركت كننده در اين مسابقات اين است كه همراه تربيت و پرورش جسم در افزايش و ارتقاء توانائيهاي روحي و فكري و معنوي خويش بكوشند تا در آينده بتوانند بعنوان انسانهاي خردمند وتوانا و خلاق در جامعه ايفاء نقش نمايند .


رجاء واثق دارم كه در سايه ايمان و توكل به خداوند دانا و حكيم و توجهات حضرت ولي عصر (عج) و با تاسي به راه حضرت امام (ره‌) تحت رهبري هاي حكيمانه مقام معظم رهبري و تداوم راه شهيدان كه همانا پيام صلح و دوستي بين ملتهاي جهان است توفيقات روز افزون براي ملت بزرگ ايران و نظام مقدس جمهوري اسلامي بدست شما ورزشكاران در انتظار خواهد بود .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.952 seconds.